Ons InFactor

Ons InFactor

ISL Lightdesk

Ons InFactor

InFactor is in 1998 opgericht door Nanning Borst. Sinds de oprichting focust InFactor zich op ICT dienstverlening binnen de zakelijke markt. De passie voor techniek in combinatie met het centraal stellen van de klant is de drijvende kracht achter InFactor.

Inmiddels is InFactor uitgegroeid tot een bedrijf met 13 medewerkers die zich dagelijks volledig richten op de zakelijke dienstverlening. We bedienen voornamelijk organisaties binnen het MKB. Deze organisaties opereren op veel verschillende gebieden. Van culturele instellingen tot advocatenkantoren, van transportbedrijven tot architectenbureaus, InFactor richt zich niet op een bepaalde sector.

Samen met onze partners (klanten) bepalen we welke rollen InFactor binnen hun organisaties inneemt. U kunt bij ons terecht voor volledige outsourcing van uw ICT omgeving, maar we kunnen ook aansluiten bij uw interne ICT afdeling. Hebben wij de kennis niet in huis voor uw specifieke oplossingen, dan kunnen wij onze partners inschakelen om uw organisatie van dienst te zijn. Samenwerken om elkaar naar een hoger niveau te brengen.

Tevredenheid

Bij InFactor vinden we het belangrijk dat onze klanten en andere relaties tevreden zijn. Tevredenheid is hier een breed begrip.
Dit kan gaan over uitgevoerde werkzaamheden, het contact, klantgerichtheid, communicatie, punctualiteit en nog veel meer.

Alle feedback, positief en minder positief, is van harte welkom.

Ben je ergens ontevreden over en wil je een formele klacht indienen? Klik hier.
We nemen jouw klacht serieus en je ontvangt binnen twee werkdagen een eerste reactie.

Heb je een verbeterpunt dat geen formele klacht is? Ook dat horen we graag!
Dit kan je doorgeven door een mail te sturen naar paulien@infactor.nl

 

Wil je een compliment geven? Dat mag ook! We horen het graag. Klik hier.

ISL Lightdesk

Ons InFactor

InFactor is in 1998 opgericht door Nanning Borst. Sinds de oprichting focust InFactor zich op ICT dienstverlening binnen de zakelijke markt. De passie voor techniek in combinatie met het centraal stellen van de klant is de drijvende kracht achter InFactor.

Inmiddels is InFactor uitgegroeid tot een bedrijf met 13 medewerkers die zich dagelijks volledig richten op de zakelijke dienstverlening. We bedienen voornamelijk organisaties binnen het MKB. Deze organisaties opereren op veel verschillende gebieden. Van culturele instellingen tot advocatenkantoren, van transportbedrijven tot architectenbureaus, InFactor richt zich niet op een bepaalde sector.

Samen met onze partners (klanten) bepalen we welke rollen InFactor binnen hun organisaties inneemt. U kunt bij ons terecht voor volledige outsourcing van uw ICT omgeving, maar we kunnen ook aansluiten bij uw interne ICT afdeling. Hebben wij de kennis niet in huis voor uw specifieke oplossingen, dan kunnen wij onze partners inschakelen om uw organisatie van dienst te zijn. Samenwerken om elkaar naar een hoger niveau te brengen.

Tevredenheid

Bij InFactor vinden we het belangrijk dat onze klanten en andere relaties tevreden zijn. Tevredenheid is hier een breed begrip.
Dit kan gaan over uitgevoerde werkzaamheden, het contact, klantgerichtheid, communicatie, punctualiteit en nog veel meer.

Alle feedback, positief en minder positief, is van harte welkom.

Ben je ergens ontevreden over en wil je een formele klacht indienen? Klik hier.
We nemen jouw klacht serieus en je ontvangt binnen twee werkdagen een eerste reactie.

Heb je een verbeterpunt dat geen formele klacht is? Ook dat horen we graag!
Dit kan je doorgeven door een mail te sturen naar paulien@infactor.nl

 

Wil je een compliment geven? Dat mag ook! We horen het graag. Klik hier.