Ons InFactor

Proactief waken over de digitale gezondheid van onze klanten

ISL Lightdesk

Ondernemers zich volledig laten richten op hun eigen business

InFactor is in 1998 opgericht door Nanning Borst. Nanning droomde er als kind van om huisarts te worden, maar na drie keer te zijn uitgeloot voor de studie Geneeskunde moest hij toch een ander pad kiezen.

Het werd de uitdagende wereld van de ICT, en na zijn universitaire opleiding in Groningen startte Nanning met InFactor. Wat meteen opviel was dat er best veel overeenkomsten zijn tussen Geneeskunde en ICT. Bij InFactor waken we immers proactief over de digitale gezondheid van onze klanten (en hun medewerkers).

Veel (te veel) bedrijven hebben weinig interesse in ICT. Het is onze missie bedrijven op dat gebied te ontzorgen, ze te beschermen en te behoeden. We willen ondernemers helpen om op het gebied van ICT de juiste dingen te doen, nu en in de toekomst. Zodat ze veilig zijn voor ongewenste bedreigingen van buitenaf, medewerkers onbekommerd hun werk kunnen doen en ondernemers zich volledig kunnen richten op hun eigen business.

Dat doen we in heldere en duidelijke taal, zonder al te veel jargon en op een eerlijke en oprechte manier. Door onze open en persoonlijke opstelling, bouwen we met al onze klanten een collegiale band op. Het voelt dan -zowel voor de klant als voor ons- alsof wij onderdeel van het team zijn (we worden nog net niet uitgenodigd voor de personeelsfeestjes).

Inmiddels is InFactor uitgegroeid tot een aansprekend bedrijf met dertien medewerkers en bedienen we een grote diversiteit aan klanten door heel Nederland, van transportbedrijf tot culturele instelling, van advocatenkantoor tot reclamebureau en van productiebedrijf tot architectenbureau.

ISL Lightdesk

Ondernemers zich volledig laten richten op hun eigen business

InFactor is in 1998 opgericht door Nanning Borst. Nanning droomde er als kind van om huisarts te worden, maar na drie keer te zijn uitgeloot voor de studie Geneeskunde moest hij toch een ander pad kiezen.

Het werd de uitdagende wereld van de ICT, en na zijn universitaire opleiding in Groningen startte Nanning met InFactor. Wat meteen opviel was dat er best veel overeenkomsten zijn tussen Geneeskunde en ICT. Bij InFactor waken we immers proactief over de digitale gezondheid van onze klanten (en hun medewerkers).

Veel (te veel) bedrijven hebben weinig interesse in ICT. Het is onze missie bedrijven op dat gebied te ontzorgen, ze te beschermen en te behoeden. We willen ondernemers helpen om op het gebied van ICT de juiste dingen te doen, nu en in de toekomst. Zodat ze veilig zijn voor ongewenste bedreigingen van buitenaf, medewerkers onbekommerd hun werk kunnen doen en ondernemers zich volledig kunnen richten op hun eigen business.

Dat doen we in heldere en duidelijke taal, zonder al te veel jargon en op een eerlijke en oprechte manier. Door onze open en persoonlijke opstelling, bouwen we met al onze klanten een collegiale band op. Het voelt dan -zowel voor de klant als voor ons- alsof wij onderdeel van het team zijn (we worden nog net niet uitgenodigd voor de personeelsfeestjes).

Inmiddels is InFactor uitgegroeid tot een aansprekend bedrijf met dertien medewerkers en bedienen we een grote diversiteit aan klanten door heel Nederland, van transportbedrijf tot culturele instelling, van advocatenkantoor tot reclamebureau en van productiebedrijf tot architectenbureau.